Helt slut i huvudet

Varit ledig i två dagar, ska jobba helgen.

I tisdags var Sanna, jag och Marie på bio och såg Michael Jackson filmen. Den var riktigt bra tyckte jag, sorgligt att det gick som det gick. Vilket slut han hade fått på sin karriär om han fått göra de här showerna, och för hans fans som följt honom vilken upplevelse det blivit.
Sen hände det en ganska rolig grej så vi skrattade så vi grät läs mer på Sannas blogg
http://www.meduzza.blogg.se

Igår gjorde jag inte så mycket, åkte hem till mamma och pappa och lagade lite mat till dom. Köttfärstårta a'la Emmelie, bjöd Sanna oxå eftersom det är en av hennes favoriträtter. Busade lite med Calypso hon är så söt. Hon hörde när jag parkerade på andra sidan vägen och gjorde ett långt yl som jag hörde ända till bilen :) och då hade jag inte ens stigit ur bilen så antagligen kände hon bara igen bilen och blev helt galen...

Idag har jag tvättat och städat undan lite här hemma. Sen har jag suttit nästan hela dagen och skrivit en ny syssofördelning för jobbet. Fick i uppgift att kolla om vi gör något onödigt som tar tid, men det gör vi inte så det är helt enkelt tid som fattas för oss med så mycket portioner. Jaja nu är det gjort iaf, men jag är helt slut i huvudet...

Nu är det bara 28 dagar kvar tills Sanna och jag ska åka till Stockholm och se Backstreet Boys!!! Jag vill att det ska vara nu!!! Fast jag vill ändå ha det kvar...brukar bli så deppig sen när det är över...
Men vi ska ju bo på fint hotell och bara mysa, shoppa, fika och äta en massa gott.
Vi ska ju bo på Hotell Rival, samma hotell som Boysen brukar bo på, så vi hoppas att de ska bo där den här gången oxå. Kanske att man kan få en liten bild och en autograf.... jag vet vi är lite "stalkers" men lite crazy får man väl vara :)

Kolla vad häftiga rum det är!

Längtar till konserten, brukar vara helt magiskt! Här är entrén på Never Gone tour, 4.10 in i klippet börjar Sannas och min favorit den konserten! Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0