7 dagar senare...

Blev mycket att syssla med förra veckan så jag har inte hunnit skriva förrän nu.
Amir fyllde år, sen städa och förbereda inför kalaset.

Fredag var jag ute med tjejerna i Kalmar(fick äntligen inviga min klänning). Först fördrinkar hemma hos Maria sen åt vi gott på Larmgatan 10. Åt vitlöksbröd med aioli, grillad kyckling med potatisgratäng och glass med chokladsås. Vi blev jättemätta så jag tänkte att nu blir jag trött så jag inte orkar vara ute så länge.
Sen drog vi till Harrys (första gången jag var där). Vi bowlade och sen dansade vi en massa, det var skitkul! Har nog inte varit ute och dansat sen vi var på klassresan sista året i gymnasiet. Synd bara att det var en massa äckel-gubbar som inte kan hålla händerna i styr...

Lördag var det dags för "överrasknings"festen för Marie. Det var lyckat, vi åt en god middag Kalkon med pommes och mormors supergoda sås. Sen tårtor som Sanna gjort. Sen var det dags för presentutdelning och lite spex som vi hittat på. Vi gav henne ett jättefint halsband från Tomas Sabo.
0489-047-170413-051-14

Söndag hade Amir sitt kalas, köpte tårtor från Sandbergs och sen lite glass med hemgjord chokladsås och kolasås *mums*

Nu har jag börjat jobba igen, var ett berg med papper och beställningar mm. som låg och väntade på mig så det har tagit tid men nu tror jag att jag är ifatt igen.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Molly

haha, jag laddade oxå upp den låten :P Jag kollade inte din blogg fråns efter att jag lagt upp min hihi fniss :D

2009-10-29 @ 13:00:38
Postat av: Emmelie

Jag tror nog att vi har lite telepati oxå :)

2009-11-02 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0