Pasta Carbonara

Mmmm....Pasta Carbonara snodde jag ihop lite snabbt nu när jag kom hem,skriver här medan jag väntar på att pastan ska koka färdigt. Gott gotti gott gott!

Imorgon ska jag Sanna och Marie gå på bio och se Michael Jackson filmen - This is it. Får se hur den är vet knappt vad den handllar om, tror at det är om förberedelserna inför hans avskedsturné. Kul med bio iaf, och sen äter vi nog nåt gott på McDonalds innan skulle jag tro.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och äta min pasta (mums)och titta på True Blood (Skarsgård ännu mer mums :)



Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan!Jag visste inte att du hade en blogg:( Men nu jäklar ska de läsas hihi..Kram

2009-11-02 @ 19:02:08
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jo, jag har oxå kommit igång nu.får se ur länge jag kan komma på saker att skriva :) Kram

2009-11-02 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0