Söndag kväll

Då var det söndag igen, gud vad snabbt veckorna går.

Fullt upp på jobbet som vanligt, jättemycket att jobba ifatt för mig men nu i veckan ska det nog vara lugnare... vi får se...
I fredags hade Sanna och jag skräckfilm-kväll. Tittade på Trick r Treat, Drag me to hell, Haunting in Connecticut och The last house on the left. Det var väl bara de två sista som var något att ha...
Calypso var busig och jättesöt under hela kvällen. Skulle ligga i soffan på oss hela tiden och när hon tyckte att det var dags att gå och lägga sig så gnällde hon på oss och gick till trappen och ville gå upp och lägga sig.



Igår åkte jag och Amir in till det nya Modehuset i Hansa City i Kalmar. Hann inte att kolla igenom alla butiker så där jättenoga men vi shoppade lite. Amir köpte en skjorta och en tröja. Jag köpte 2 klänningar 3 par leggings (1 par "ormskinn" och 2 par jeans) och ett par skitsnygga skinnboots.
Sen var vi bjudna till Micke och Emma på middag, det var jättekul att ses och maten var riktigt god. Först lite tapas, sen klyftpotatis med morot, rödlök och champinjoner fläskfilé med mozzarella/toscanasalami, rödvinssås och ugnsstekta tomathalvor med chilipulver och ost....*mums* till efterrätt blev det grillad banan fylld med daimchoklad och glass. Var jättemätt!

Idag har Amir och jag ordnat lite i trädgården, räfast löv, klippt buskar och plockat in det sista som fanns i trädgården och altanen, så nu kan det få snöa när det vill...
Sen åkte vi och åt middag hos mamma och pappa, fick ugnsstekt kyckling. Tittade oxå på resa till Kroatien som vi nog snart ska beställa till i sommar.

Tänk att få gå från det här.......


Till det här....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0