sjukskriven?

Fortfarande inte pigg, har ringt doktorn hon ska ringa tillbaka så får jag se om jag ska ner och ta prover eller om hon kan sjukskriva mig över telefon.
Känns inte som att jag ska gå till jobbet och hålla på med en massa livsmedel...känner mig som en smittohärd :)
Plus att jag aldrig skulle orka jobba, blir helt anfådd av att äta typ.
Försökte hjälpa Amir igår när han plockade upp alla äpplen vi har i trädgården, men blev helt slut! Tänk då att jobba en hel dag med spring, stress och disk!

Nu ska jag försöka äta lite frukost, har inte varit så särskilt hungrig nu när jag varit hemma. Bra kanske så man inte ligger still i soffan och bara vräker i sig en massa saker som man ändå inte gör av med nån energi.

Hörde denna på radion, får rysning varje gång.
   BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0