Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig...

Har inte skrivit på ett tag och kom då att tänka på Tomas-låten "En del av mitt hjärta"...





Det har varit fullt upp på jobbet nu sedan Gerda slutade, mycket att tänka på och mycket saker som många vill ändra på...*suck* orkar inte ta tag i allt på en gång...
Och nu har jag fått reda på att vi antagligen ska dra ner på personaltid oxå, känns jättejobbigt och taskigt. Vi kämpar på varje dag, varenda sekund och jobbar över varje dag. Känns som att de tycker att nu när Gerda försvann så kan vi ändra på allt för Emmelie säger ändå inte ifrån :(   Men jag ska f-n inte ge upp!

Nej nu ska jag rycka upp mig.

När jag kom hem hade jag en rolig överraskning; Backstreet boys nya cd "This is us" låg hemma och bara väntade på att få premiärspelas. Har lyssnat lite, tyvärr tycker jag att de har tappat "sin" stil lite. De flesta låtar låter dom de flesta massproducerade låtar som finns nu. Det blir tyvärr så när vissa producenter blir framgångsrika och ALLA använder samma producent.
Men jag hoppas att låtarna blir bättre ju mer jag lyssnar på dom. Boysen är alltid boysen :)
 
Min favorit just nu med boysen, men den kom inte med på skivan :(

Nu ska jag fortsätta måla dörrarna till allrummet uppe, vi börjar närma oss slutet. Skönt!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det ät bra Emmelie, slå näven i bordet. Kommunen är inte världens bästa arbetsgivare.

2009-10-08 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0