14 dagar kvar!

Bara 14 dagar kvar tills Sanna och jag åker till Stockholm... ska bli jättehärligt!
Underbar konsert, fint hotell, god hotellfrukost, shoppa julklappar, fika, och titta på lite julskyltning. Mysa helt enkelt!



Usch vad jag har blivit dålig på att skriva här i min blogg, det är så mycket med jobb och annat så när jag äntligen kommer till ro så orkar jag inte skriva nåt plus att det händer inte så mycket intressanta saker som ni skulle vilja höra om...;)

I fredags var Sanna och jag på Chili och dansade lite, det var skoj.
ÖIF hade avslutning, förfest här hemma hos oss (men jag fick inte vara hemma :) sen gick de till Juventus (då hade Sanna och jag förfest här med lite sminkning, cider,dans och Singstar) och sen som sagt gick både vi och de till Chili.
Vi var inte där tillsammans med grabbarna men tyckte att det kändes bättre att gå på Chili första gången och att man känner några personer iaf.

Lördagen var vi sega :) Lagade thanksgiving-middag med mamma i Örsjö. Vi hade bjudit Tony, Mika, André och Tom. Stackars Adam var sjuk så vi skickade med lite mat till honom.

Söndag var jag och Amir en runda i Kalmar och tittade på dvd-spelare, det blev en Blue-Rayspelare. Vilken skillnad på bild säger jag bara!
Var på IKEA oxå och köpte några kuddar till soffan på övervåningen och förvaringsboxar till mina cd-skivor och dvd-er.

Idag har jag städat lite och hängt upp några julgardiner...REDAN tänker ni....ja, jag tycker att det är alldeles för kort tid man har alla ljusstakar, gardiner och andra mysiga julsaker. Och sen jobbar jag nästa helg så det är skönt att ha lite gjort redan.
Fick sy upp en gardin i köket FÖR HAND! men det blev ganska bra iaf.
Ska lägga in bilder så fort jag lärt mig hur man gör...Sanna har förklarat en gång men jag kommer inte ihåg det iaf.

Imorgon ska morfars födelsedag firas med pizza. mums!
På lördag är det St.Sigridscupen i sporthallen så det blir att åka dit en runda och kolla på grabbarna, sen ska jag, Sanna och Molly på bio och se "New Moon".
New Moon
Till sist en fin textsnutt:

What am I still here for,
Could it be that I'm just waiting
Hoping you'd rescue me,
And put the pieces together again

Inside, I'm so lost,
In the middle of my heart
It's a battlefield of love,
I've been fighting for too long

And now I'm shattered

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0