Ledig dag

Ledig dag idag efter att ha jobbat helgen. oh, vilken helg sen....var helt slut igår kväll.

Beställningar som ska göras långt i förväg, eftersom det är många sjuka så kanske det inte kommer någon om Gunvor som jag jobbar med fortfarande är sjuk denna veckan som kommer...                    Sen städa en massa, möblera om! Fick en kassaapparat som vi ska installera nångång snart och då var jag tvungen att trolla fram en plats för den...i vårt lilla kök...suck

Sen igår var det ju Fars dag så vi åkte hem till Örsjö och åt en jättegod middag. Mamma hade lagat älgstek som hon fått av mormor och morfar...mmm....med kokt potatis och en smarrig gräddsås
Pappa fick bara en chokladask av mig och Sanna, så svårt att komma på nåt roligt att ge i present om han inte önskar sig något särskilt.
Till efterrätt gick vi till mormor och åt tårta som hon bakat, typ glömmingetårta men med chokladkräm till fyllning, snacka om att jag blev mätt!!!
Tittade på lördagsfilmen "Desperate hours" som jag spelat in i lördags, den var helt ok men slutet var sådär. Gerard Butler var med så det var något iaf...:P
GerardButler17.jpg Gerard Butler image by atlantis60062
Idag har jag som sagt varit ledig. Sov till halv 11! Och sen var det bara till och upp o hoppa. Hade tänkt träna tidigt så jag skulle hinna mycket idag men det blev som det blev. Tränade iaf i 1,5 timme, helt slut!har nog fortfarande lite förkylning i kroppen, pulsen var uppe i typ 400 och jag blev illamående :( men jag härdade ut och nu känns det bra.
Amir och jag åkte och storhandlade och sen gjorde jag en supergod potatis-&purjolökssoppa.

Apropå att handla så åkte jag och Amir i fredags och handlade en platt-tv till övervåningen, äntligen tycker min älskling som tjatat sen vi flyttade in att han ville ha en. Då upptäckte vi att vi skulle behöva en ny tv-bänk oxå så det shoppade vi i lördags. Det blev jättefint!
Andersson A421FD White
Nu ska jag titta på fotbollsgalan och se om Zlatan vinner nåt pris. Heja heja!

Dagens låt är "I guess I loved you" med Lara Fabian, vet inte vem hon är eller hur jag hittade den men den är fin och jag får rysning varje gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0