Vaccinerad

Jaha, då är man vaccinerad mot bacon-influensan. Det gick jättebra, jag blundade hela tiden så jag fick inte panik som jag fått förut...som ni kanske vet så är jag väldigt rädd för sprutor.
Men sköterskan var duktig och jag kände inte nånting.
Nu sitter jag bara här och väntar på att symtomen ska komma....jo ,jag känner mig nog lite febrig, lite illamående, lite snurrig, lite huvudvärk :) Snacka om hypokondriker :)
Men jag känner ingenting...än...

Det kommer väl sen är mamma och jag är på stan, vi ska handla julklappar idag. Hoppas vi hittar det mesta, inte för att jag vet vad jag ska handla till alla men vi brukar alltid hitta bra grejer.
Har redan köpt en superbra julklapp till Sanna!nu blir hon nyfiken...men jag säger ingenting, inget avslöjas förrän julafton *muhahhaha*

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och Sanna åker till Stockholm....gud vad jag längtar! Ska bli härligt med en liten mini-semester, förhoppnngsvis hittar vi lite julklappar oxå.

Var ju och såg New Moon, den var helt ok. Twilight är fortfarande bättre men som sagt helt ok. Har lyssnat lite på Robert Pattinssons låtar som de har med i soundtracket till filmerna. Är otroligt bra, ska absolut köpa hans skiva när den kommer. Så speciell röst...

Denna är min favorit just nu, Never Think, texten är så sorglig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0