Lugn helg?

Fortfarande sjuk.... men svärfar med sambo kommer på besök, har varnat dom att jag är sjuk och att det är på egen risk de kommer. Får väl ligga uppe i sovrummet och titta på film på datorn.
Sanna var snäll så hon lämnade av lite olika filmer som jag kan titta på. Ska säga att hon lämnade av dom i brevlådan så det var ingen smittorisk :)

Så här känner jag mig...

Nähä nu ska jag logga ut och se om stackars Amir är färdig med städningen som han får sköta själv när jag ligger här i soffan. Vi ska köpa pizza sen...mums!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, stumpan hur känner du dig? fortfarande dålig? Jag känner mig lite sjuk...undrar om du smittade mig genom brevlådan?? krya på dig!!!! kram

2009-10-18 @ 19:44:07
URL: http://meduzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0