Det är onsdag, vi måste beställa bord...:)

Då var onsdagen avklarad, fullt upp på jobbet som vanligt men jag hade städtur och gnodde överallt med min lilla trasa :), var så duktig så jag städade vår fläkt och fläktkåpa oxå, nu behöver vi inte göra det på några månader.



Slog i mitt huvud mitt i tinningen innan jag skulle gå hem så jag fick en bula och bar tvungen att kyla den när jag kom hem, får se om det är en blåtira imorron.

Ungefär som jag men min sitter i tinningen som sagt, aj aj

Nu har Amir och jag målat lite till i vårt allrum på övervåningen så sakta men säkert närmar det sig slutet. Måste vara färdiga tills Amir fyller år iaf.

Nu ska jag gå och titta på Greys anatomy som tydligen hade säsongspremiär ikväll.


KRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

Slog du i huvudet när du gnodde med trasan? haha jag kan höra gnid-ljudet haha..du är för söt!



Puss Sanna

2009-10-01 @ 10:34:08
URL: http://meduzza.blogg.se/
Postat av: Molly

Du lyckas alltid får bulor lite här och var hihi ;P

2009-10-01 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0