Tlöööt

Idag har det varit en rejäl arbetsdag. Vi var bara två om jobbade (skulle ha varit tre) men eftersom att det är många sjuka så finns det ingen att sätta in, så det var bara att kämpa! Vårfest, leverans av varor, telefonen ringer, beställningar, fakturor som ska godkännas, förbereda här o där, springa hit och springa dit... Fy vad trött jag är nu...




Sen tränade jag och Sanna på Friskis oxå! Men det är skönt efteråt att man gjort det.




Nu har jag suttit här vid datorn och försökt komma ut på internet i nästan en timme, hela datorn är knäpp. Virusskyddet säger att det är för gammalt och behöver uppdateras men ingenstans står det hur man gör det *suck* Fick starta om och hålla på att klicka överallt, så nu verkar det som att det funkar...


Nu ska jag och Amir (min man-friend**) slänga oss i soffan och antagligen somna båda två på några sekunder...
**syftar på SATC-filmen när Carrie säger att Mr.Big är hennes Boyfriend, han tycker då att han är för gammal för att vara en BOY-friend. Hon säger då att f.r.om. nu ska hon presentera honom som sin Man-friend :)

SATC.jpg SATC image by SceneIt_by_Marijke

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej, fan va söt du är!! Tack för länkningen till min blogg btw^^ Jag ska hjälpa dig med bloggen bara vi träffas nån gång ;) Du kan ju visst skriva, detta inlägget var ju super bra!! "Man-friend" hahaha.



Kram Sanna

2009-09-30 @ 07:26:19
URL: http://meduzza.blogg.se/
Postat av: Molly

Nemen, har du oxå skaffat blogg! Va trevligt :D då ska ja lägga till en länk på min sida som går till din blogg! :D kramisar

2009-09-30 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0