Ledig fredag

Ledig idag. Har tagit det lugnt och träffade Linda hemma hos henne och blev bjuden på kycklingsallad och vi pratade en massa strunt :) det var trevligt.

Sen hem och vänta på Amir för att gå till mäklaren för att diskutera hur vi ska göra med badrummet. Men det verkar bli en långdragen historia och han verkar inte ha någon lust att hjälpa oss på nåt sätt :(

Sen bar det av till Örsjö till min morbror som hade födelsedagskalas, där serverades det glass och cheesecake *mums* så nu är vi mätta och belåtna och ska bänka oss i soffan framför "The ugly truth" med Gerard Butler och Katherine Hiegel.

Imorgon ska vi ut o åka skridskor o grilla korv, ska försöka komma ihåg kameran så jag kan lägga ut lite bilder.

Bye!

När jag hör denna låten tänker jag bara på BSB-efterfesten, hittade även ett klipp från den omtalade festen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0