Utsövd x 2

Idag har jag haft mycket energi. Alva sov 10 timmar i sträck inatt så nu börjar jag komma ifatt med de timmars sömn jag saknat :)
Har lagat "hem"panerad fisk, potatis och citronsås innan älsklingen åkte till jobbet,
tvättat,
plockat in ren tvätt,
promenerat med Alva,
shoppat lite kläder på rean till henne,
lagat en mini-middag till mig själv,
rensat undan jackor och sommar!skor (redan)
och nu förberedde jag badet till Alva. Men då bestämde hon sig för att sova :) så det blir till att fylla på nytt varmvatten när hon vaknar.

Skulle leta efter badbyxor till Alva tills babysimmet som börjar på lördag men hittade inga, inte på Lindex iaf. Men hon som håller i babysimmet säljer byxor där så det e ingen panik.

Visst ser det häftigt ut! Men dyket gör man inte förrän sista gångerna.


          Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0