Hemma

Då var vi hemma igen efter en helg i storstan.
Bodde jättehärligt på hotell Rival, lyxigt och nära till allt.

När vi gjorde oss iordning på rummet surfade jag lite på Sannas dator som hon turligt nog hade med sig. Då läste jag på BSB-s Twitter
www.twitter.com/backstreetboys att det skulle vara "after-party" på natten. Gick då in på nattklubbens hemsida och skrev upp oss på gästlistan!
Konserten var underbar som det brukar vara, bra musik och söta "pojkar" :). Ska lägga in klipp från konserten sen...


Så när konserten var slut skyndade vi oss till tunnelbanan och till klubb Ambassadour där efterfesten skulle hållas. Gud vad folk! Och vakterna släppte bara in snygga tjejer (med stora bröst och blonderat hår), så vi kom ju in snabbt :).... nej stod i kö typ  1 timme innan vi lyckades trycka oss fram och få tag i en snäll dörrvakt som släppte in oss.
Sen väl inne var det hundratals galna tjejer som ville träffa grabbarna, Sanna och jag inräknade... Tyvärr var det bara Nick och Howie som kom dit men vi fick hälsa och ta i hand med dom, jättehäftigt! Vår favorit AJ kom ju inte men antagligen beror det på att han är nykter alkoholist så att gå på efterfester är nog varken bra eller roligt, synd för oss bara...


Kom hem till hotellet 2.30 och sen upp 8.30 för att äta hotellfrukost och sen shoppa julklappar. Vi var helt slut!
Efter att ha ätit gott (igen) på Jensens gick vi på bio och såg 2012, spännande från början till slut.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skrattar ihjäl mig när jag läser om er tripp, ser det framför mig..Två galna fans från Nybro som springer efter grabbarna i BsB..Ahahaha

2010-01-14 @ 16:07:22
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jo det var nog en syn :) hade vår favvo AJ kommit så hade vi nog kidnappat honom...då hade vi blivit berömda:)

2010-01-15 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0