Älsklingens födelsedag

Hipp hipp hurra på Amirs födelsedag!
Idag fyller Amir 28 år, men jag bestämde att vi inte blir äldre så jag är 23 och han 25 :)
Bakade en kladdkaka till honom igår och överraskade med den och frukost, paket och blomma idag på morgonen. Jag hade köpt en klocka till honom för hans är sönder igen! helt hopplös med sina klockor, får se hur länge denna håller. Den är med plastarmband och extra tåligt och vattentätt ur.
Kalas blir det med alla från min släkt på söndag, då bjuds det på tårta och kaffe. *mums*
Se hela bilden







Sen har vi försökt fixa vår dumma panna som är helt besattt sen helgen. Efter att jag hade rengjort den så startade jag den som vanligt men den pumpar in pellets nonstop och elementen blir skållheta men inget varmvatten... Har försökt läsa instruktionböcker och kolla här pilla där men vi kan inte hitta var felet är, så imorgon får vi ringa efter nån som får komma hit och fixa felet.
En tråkig sak till är att Amir upptäckte att kakelplattorna på golvet i badrummet inte är riktigt fastsatta så det har kommit vatten under dom nu när vi bytt från badkar till duschdörrar...riktigt tråkigt! Men vi ska ringa till mäklaren och höra om det räknas som dolt fel?...

Till något positivt är att jag äntligen börjar känna mig bättre, inte mycket men lite (lite lite lite *internt skämt sen Sthlm med Sanna och Molly) bättre, skönt!
Vill bli frisk tills på fredag då jag är bjuden till Maria som fyllt år. Vi ska träffas hemma hos henne och ta en fördrink sen in till Kalmar och äta gott på Larmgatan 10 och sen skulle vi ut och dansa! (jaja dansa får vi väl se, då får jag väl ta många fördrinkar :))
Och jag ska få inviga men nya paljettklänning från Vero moda...den e så fin!ungefär så här ser den ut men med små paljetter

Sist men inte minst vill jag dela med mig av min och Amirs låt. Älskar dig mest av allt, min älskling! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0