Doktorns dom

Har varit på vårdcentralen och fick en ordentlig undersökning. Det var inte svininlfluensan eller halsfluss. Mitt CRP var 40 inte bra...jag har för mig att man ska ha under 5 när man är frisk.
Sen frågade hon mig om jag opererat bort mina halsmandlar för hon kunde inte se dom överhuvudtaget trots att min hals är så svullen....jättemystiskt för jag har inte opererat dom...vad jag kommer ihåg...kanske blivit bortförd av utomjordingar och opererad :)
Så diagnosen är infektion i hals och lymfkörtlar :( Penicillin i 10 dagar, om den hjälper...hon var inte säker eftersom det var så mystiskt i min hals.

Nu ska jag snart äta en kryddig köttgryta som Amir lagar till mig. Önskar all stark mat nu så att jag om jag har tur kanske känner någon liten smak.



Bye!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Emmelie, det är ju du som ÄR en alien... emm-alien HAHAHA...Krya på dig ;) Puss från lillasyster

2009-10-16 @ 13:37:56
URL: http://meduzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0