Köttfärslimpa med fetaost och soltorkad tomat

Idag blev jag så sugen på köttfärslimpa med fetaost och soltorkad tomat, så fast att jag var för trött egentligen när jag kom hem så ställde jag mig och lagade det. Vi hade det på jobbet men det var så mycket att göra så jag hade ingen lunchrast och hann inte smaka den.

Nu är jag hemma, äntligen känns det som, tycker att jag alltid är på jobbet.... tittar på Nigella, tycker om att se henne laga mat kryddigt inte så märkvärdigt fint, utan det blir som det blir typ. Och så gör hon alltid så underbara efterrätter, efterrätten är min favorit på hela måltiden.



Imorgon ska jag, Sanna och mamma in till Kalmar och handla födelsedagspresent till gammelmoster Marie. Säger inte vad eller var vi ska handla för Sanna och jag anar att Marie helt plötsligt blivit intresserad av våra bloggar :) hon är för rolig gammelmoster...



Sen är det "jubileums-match" i Örsjö, de "gamla" mot de "unga", jag står i kiosken som vanligt men snart är det slut med det. Sanna är snäll och hjälper mig iaf, den bästa lillasystern i hela världen (JAG TYCKER OM DIG! ;))
Har laddat upp med korv, negerbollar och sen ska vi försöka gör våfflor och se hur det går hem, tjäna några ören till innan säsongen är över.



Bye!


Kommentarer
Postat av: Molly

Sanna sa att de skulle vara match. När börjar den!? Ja kanske kan komma efter att jag har varit i växjö :P



Kramar

2009-10-02 @ 23:14:03
Postat av: gammelmoster

Om det hade varit en mössa hade väl Molly skrivit det....eller????? :)

Kramis

2009-10-07 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0