Så dålig på att uppdatera

jaha, det var riktigt längesen jag skrev...ska försöka bättra mig, iaf göra korta inlägg.

Julen var bra, fick ledigt julafton så det var härligt. Sanna fick i julklapp av mig att vi ska åka till Stockholm 10 mars och se 30 seconds to Mars! Hon blev så glad så vi båda grät till slut...:) Det ska bli jättehäftigt att se dem live, hoppas att vi kommer långt fram!

Nyår firades hemma hos mamma o pappa med halva släkten (men Sanna övergav oss för man-frienden). Vi åt så vi var proppmätta och så sköts det lite raketer. Och det gick jättebra med Calypso, hon stod i soffan och tittade och följde alla raketer.


Förra torsdagen var jag o mamma o tittade på Nybro Open, Örsjö spelade. Det gick inte så bra och det blev inget mer spelande för grabbarna....tråkigt!

Nähä, vi får se när jag hör av mig igen :)
Bye!

Den här gamla godingen dök upp när jag tränade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0