Väääldigt längesen!

Då är jag äntligen tillbaka. Och vad det har hänt grejer sen sist :)

Den 17 september blev vi stolta föräldrar till den finaste lilla tjejen i hela världen, Alva!
  2 dagar innan hon kom..

                                                                                                     Sen var det den här sötisen som kom ut :)


Sen har allt gått så snabbt, hon är redan 3,5 månader gammal och helt underbar och otroligt smart. Amir och jag brukar bara titta på henne ibland när hon håller på för sig själv; hon tar på grejer och funderar och rätt som det är har hon kommit på lösningen på sitt "problem".

Idag rullade hon runt för första gången från mage till rygg, flera gånger i rad. Men sista gången slog hon huvudet i golvet så då var det inte roligt längre.

Bloggen får väl bli en blogg om hennes framsteg och mina känslor kring henne. Men så blir det nu när jag går hemma, allt kretsar kring den här nya lilla människan; och det gör ABSOLUT ingenting.

Alvas favoritlåt:


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0